NU ÄR DET JUL IGEN OCH NU ÄR DET JUL IGEN.....

För visst blir det allt tätare mellan gångerna, bara dags att börja förbereda sig för nästa års jul redan nu, bara 363 dagar kvar;) 

Juldagen var hur bra som helst hemma hos J med E och N. Vin, mat och en massa prat. Sen blev det Stenkan, för antagligen sista gången i mitt liv, usch, men men vi fick dansat i alla fall. 

Igår var jag galet trött när jag vaknade så efter frukost bäddade jag ner mig på nytt och gick inte upp förrän kl 13. Farmor stackaren var (också) sjuk så det blev inget besök av henne. Men vi hade mys med familjen, spelade spel och åt gott. Såg Stjärnorna på slottet, Stenhuggaren och DaVinci-koden.  Eller sov till DaVinci-koden, men det gjorde jag förra gången jag såg den med, men lyckades se lite av det jag sov till förra gången så om jag ser den en gång till så har jag kanske sett hela;)

Idag blir släktkalas på nytt, Johannas Ola byts ut mot Maries Viktor annars blir det exakt samma glada gäng som på julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0