INTE SÅ BLOGGIG

Något dålig på att blogga, haha, något amatör kanske??

Har i alla fall haft en bra helg med mommi och poppi. I fredags kom dem och vi lagade sushi, drack Singha. Sen såg vi på bilder från deras vinresa till Italien och från min och älsks resa till Rivieran. Och så gjorde jag bär med vitchoklad efterrätt (Gino eller vad det nu heter?!).

I lördags var vi vid Bergs slussar och inne i stan, åt i Gamla Linköping och sen hem och spelade Sybarit (Älsk och jag vann:) ) sen var det NH och Holgerspex som var jätte jätte bra!!! Sen åt vi på Scandic Ryd. Jag provade alkoholfritt rött vin, men det var INTE så himla gott...

Igår var vi ute och traskade i skogen sen var det dags för päronen att ta sig hemåt igen. Vi skulle egentligen bowlat men de stängde så tidigt så bestämde med E och H att vi ska ta det annan dag, typ söndag. Så vi fixade lite tapetsering. Det blir så fint:)

Helgens stora PLUS: Mommi och Lilltjejen tycker om varandra jättemycket:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0