LÄKARBESÖK OCH SNÖÖÖÖ

Imorse vaknade jag och hoppades på helg utan planer men insåg snart att så inte var fallet. Med dunkande (rödvins)huvud duschade och fixade jag mig, drack en smoothie och cyklade sen iväg i högsta möjliga fart till vårdcentralen. Med högsta möjliga fart menar jag sjukt långsamt, nollsikt tack vare all j-vla snö. Vad hände med den globala uppvärmningen???? Trodde att det var ett stort hot!?

Jaja fick i alla fall kollat upp mina händer nu en gång för alla. Han trodde inte att det var kattallergi, men vi tog blodprov för säkerhets skull (blev lite blåmärke så nu ser jag ut som värsta junkien)...Och så fick jag lite starka salvor att kladda in på skitet. Och så ska jag undvika att tvätta händerna, kuuuul i influensatider.

Snart kommer M hem och då ska piskan fram, nu är det han som ser till att sköta allt som har med vatten att göra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0