SVÄRFÖRÄLDRARNA PÅ BESÖK

Då blev det Gustav Adolfs bakelser. Dock tveksam på om det verkligen var det om man tagit bort chokladbilden från den!? Mer lik en prinsessbakelse tyckte jag. Men jag klagar inte, marsipan is da shit!!

16.30 är det träning för mig idag, vet inte om jag ska ta mig till IKEA först och fixa hatthylla och skoställ till vår nytapetserade, snart färdiga, hall.

Nu sitter jag och skriver PM på franska, typ sammanfattning av vår 20-sidiga svenska marknadsplan. Ska vara färdig på tisdag. Sen ska jag råplugga makro onsdag och fredag innan tentan nästa lördag.

Och imorgon är det fest!!!! Ska nog träffas så tidigt som kl 16, blir en 12 timmars fest med andra ord:) Kul kul!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0