EFTERLÄNGTADE TORSDAG

Äntligen torsdag! Detta innebär att min putt-nuttig-jättegulliga-sambo kommer hem idag:) Det gör han varje torsdag, sen åker han varje måndag, så till alla er som hatar måndagar -jag hatar den dagen mer/mest!!!

Åhhh på lördag ska jag till Marieberg och spendera mitt studielån. Jag ska trängas med massa andra galna människor som fått lön inte lån, men men. Csn kan ju komma hem här när jag pluggat färdigt och hämta diverse möbler och kläder.

Imorgon är det biljettsläpp till höstens roligaste sittning, dammiddagen!!! Ska bli så himla kul, hoppas bara jag får biljett, är inte den som sitter och köar i flera timmar direkt. Jag tyckte att vi skulle införa en nytradition på skolan. Nollorna/ettorna köar och köper biljetter till sina faddrar. Jobbigt bara att jag fick ett litet gossebarn till fadderbarn, svårt att köp biljett till DAMmiddagen då, hmmm, detta måste vi lösa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0