GODMORGON

J-vla I-lands problem man ska behöva dras med. Igår kom jag på vid 23 tiden att jag ville ha långa naglar NU. Sagt och gjort. Satte mig och letade upp mina gamla löstippar som vi så flitigt använde på gamla jobbet. Började sätta på dem. Insåg att det bara fanns "stora storlekar" kvar, så då var jag tvungen att börja klippa i dem och det blev inte snyggt. Sen är dem ju så sjukt långa att jag var tvungen att klippa av dem men då rök dem en efter en så då var det bara att dra av eländet igen. Helvete. Snacka om att slösa bort en timme av ens liv:(

Nu är det läsa som gäller innan föreläsningen kl 10 (+akademisk kvart), sen är det att skriva på marknadsplanen, och sen är det kalas hos klasskompis med ost, vin, spelkväll och kakor -mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0