LÅÅÅNG DAG

Har jag haft idag. Orkar inte riktigt med allt i skolan. Det är ju riktigt skönt att bara få plugga till en tenta och där och då får det bära eller brista. Nu sitter vi och skriver en massa hela tiden och det är det enda jag alltid ogillat med skolan, att skriva arbete.

Nästa vecka ska vi vara klara med marknadsplanen och presentera denna för "styrelsen". Väldigt roligt när vi pratade med vår föreläsare/lärare (eller vad man kallar det?!)och jag säger
-ja vi ska ju skriva till en styrelse så känns ju lite konstigt att förklara allt om företaget så ingående
-nej ni ska skriva den till oss ("lärarna")
-jo men, alltså nej, eller, okej!?
vårt väldigt autentiska marknadsplan:)

Blev case skrivning mellan 8 och 12, lunch, skolan 13-19 -Underbara arbetsdagar! Och nu är det bara att fortsätta läsa. Det som i och för sig är skönt med arbete är att man får se resultat. Något konkret.

Åhh vad det är skönt när man arbetar och man ser resultat. Jag jobbade ju som merchandiser/säljare ett tag och det var himla kul att skapa väggar, men det suger ganska hårt när man ska försöka sälja och det kommer fram en som ska köpa ett par par trosor...Merförsäljningen låter då ungefär så här
-Du ska inte ha ett par byxor att ha utanpå?? Inte? Snälla? Du ser ut att behöva ett par byxor? Men vaddå ska du inte ha trosorna heller? Skit i det då DIN J-VLA, BARA GÅ, GÖR DET, JÄVLIGT MOGET HÖRRU!!!!

(Haha försöker lära mig hur man infogar billder hrä, teknisk, jag???)
(Det får bli bildlöst ett tag till)

Nu vill jag ha smoothie till efterrätt efter min super goda pastarätt jag knåpade ihop...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0