NOT FEELING VERY WELL

Efter en underbar gårdag med massa shopping, bebismys, mys med gamla chefen och med gamla grannen. En kväll med god mat och vin och en härligt produktiv morgon tog hösten över. Och jag har mått riktigt kass. Känns för j-vligt att det ska vara så här mörkt och mörkare i en halv år till och så här kallt och kallare. Mina stackars händer mår pyton, min mage vrider sig och mina ögon kan jag inte riktigt hantera. Dessutom har jag fått utslag över kroppen och en massa hemska finnar i ansiktet. Trodde att Dermalogica var bra skit, men nu ska jag ALDRG mer svika Dermanord!!

Dessutom var lillskrutten på väg in med en liten mus innan ikväll. Så numera har vi en innekatt.

Och imorgon är det hemska måndag igen...

Nu ska jag krypa tätt in till älsk och hoppas på att jag ska få några timmars sömn.....

Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0