Sena kvällar, tidiga morgnar!

Marknadsföring is not da shit, det är flum. Kan vara en anledning till att jag skjuter på plugget, as much as possible. Och att jag är besatt av dåliga tvprogram i klass med hollywoodfruarna. Nu måste jag istället sitta efter officiell läggtid och läsa de kapitel jag inte riktigt lyckats avverka i veckan. Jag skulle dessutom skrivit färdigt min del på marknadsplanen , men men det är ett senare bekymmer...

Imorgon kommer dessutom älsk hem. Då vill jag ha kvalitetstid med honom och Lilltjejen, men det blir väl till att plugga ikapp, argh.

Idag hade vi väldigt imponerande gästföreläsare. Han läste också sprek (eller de var två, men bara en som imponerande). Snubben i fråga var fortfarande student, men hade även ett företag sedan 4 år tillbaka som omsatte 20 miljoner 2008. När jag försökte hitta något fel på killen (för att känna mig en liten gnutta mindre dålig) kom jag på det. Han kan omäjligt ha tid med en flickvän stackarn. Sitter där hemma alldeles själv och tittar på sina pengar och får leta brudar på spraydate....Då kläcker han ur sig att han blivit pappa för 2 och en halv vecka sedan och ögonen började glittra. Fan det är bara att lägga sig, vissa människor kan allt. Vissa kan ännu mer. Själv kan jag mindre...

Imorgon är det 8 som gäller. Skriva skriva skriva (och fika!) (och träna?). Men kan nog snozza 5 då vi har Mehr-än-nogh som inte vinner sm i att komma i tid i alla fall (eller att passa tider överhuvudtaget)

Natta folkens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0