ÅTERFUNNEN

Haha, jag skulle ta upp bankdosan från min allt-i-allo låda och där låg min lilla goding så nu ska jag visa min lilla bebis, hur vårfint jag gjort och min goda latte jag gjorde igår:)



Se så söt hon är när hon lligger och myser i soffan. Mats och jag är så stolta:) Men jag börjar bli sugen på ett småsyskon till henne, en helvit liten gosse, men får väl vänta till efter vi kommit hem från Lyon...

När jag cyklade hem från universitetet igår så hittade jag dessa små tussarna vid vägkanten så nu pryder de mitt köksbord. Pappa och jag har tävlat om vem som ser den första tussilagon på våren, den som vinner bjuder den andra på glass. Men nu har jag bott utanför Skånes gränser i 4 vårar så inte så svårt att gissa vem som vinner. Vi har ju faktiskt fortfarande snö...

Jag gjorde en islatte igår och gick ut och satte mig i solen när jag kom hem igår. Tyckte att det blev en läcker färg på den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0