À L'ÉCOLE

Je suis à l'école, en attendant Erika pour déjeuner. Ce n'est pas la choses la plus drôle que j'ai fait dans ma vie...

Jag är i skolan, inväntar Erika för att luncha. Det är inte det roligaste jag gjort i mitt liv....att studera. 

Tänk om jag bara skulle strunta i det och gå tillbaka till jobbet, YEY.
  
Märk den fina gröna väggen bakom mig, vem f-n är det som bestämmer att det måste se ut som skit på universitetet???

På tal om att det är så kul att gå i skolan att man gör volter på vägen hit, så var det ett ständigt återkommade samtalsämne mellan mig och Erica (x-sambon) i sommar. Vi har ingen förståelse ALLS för de som tycker att det är kul och vi har hetsat varandra att tycka det är ännu tråkigare, haha. Ja Erica, vi är bra på att hetsa varandra.


Kommentarer
Postat av: e

We are indeed!

2010-08-18 @ 23:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0