FIKA

Jag tog nyss en pluggpaus och drog mig ner till Baljan för en fika. Där slog jag på stort eftersom jag tänkte sitta länge idag. Det blev kaffe, bubbelvatten, chokladboll och Wasa sandwich -och priset *tamtadam* 19 kr. Haha, något positivt finns det med att vara student tydligen. (I och för sig kan ju lärarna också gå dit...).

Kattstackarn är ute idag och det har kommit två riktiga skyfall. Hon kommer vara sååå sur när jag kommer hem, men väntar med att åka hem tills Mats kommer och hämtar mig tänker jag.

Gud vad tråkigt det är är man mailar och folk inte svarar, eller ännu värre, svarar med fel namn. Jag skriver "Mvh Josefin" och får tillbaka "Hej Jenny", hur svårt kan det vara säger jag...

Och studievägledaren har ju koll....



Hwila Hallon 4 riksdaler, me likey:)


Kommentarer
Postat av: Sofia

På köpet kan tilläggas att du fick utmärkt fikasällskap, eller? Kul att bloggen är igång. Jag är stammis, även fast jag kanske inte alltid lämnar avtryck. Vi snackar om innehållet i Teamrummet istället, ok? :)

2010-08-19 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0