SÖNDAG

Igår satt jag och pluggade till kl 20, sen var det dags för "kräftskiva", men det blev lax. Kräftorna var inte upptinade. Dessutom hade hälften av Malins vänner redan åkt hem, så vi var en 9 st, men det var trevligt. Jag hade gjort mig fin i håret med min nya locktång:) De andra gick all-in och festade i badtunnan till kl 1 och hade "efterfest" till kl 5.30 då älsklingen kom in vinglandes, haha. Jag skulle vara pigg och fräsch idag tänkte jag så jag var i säng vid kvart i ett, skönt. Hade mysprat med Erica, Annsofi och Diana istället för festa. erica hade gjort världens godaste kladdkaka som jag fick med mig en bit hem av. Den och lite kaffe är det snart dags för. På vägen hem idag stannade jag på Brunneby musteri och köpte lite goda cider som jag tänkte dela med Mats när han kommer hem efter lite fix. 


Nu fortsätter pluggmaraton..... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

det hoppas jag med! Tack, krams

2010-08-22 @ 14:35:25
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: jillian

Men hej!!

Du, den har kommit i h&mbutikerna här i Helsingborg! Såg bara storlekarna M och L kvar. Sjukt drygt!

2010-08-22 @ 15:18:29
Postat av: jillian

Oj, jag klickade för snabbt!

..Tycker dock att det är konstigt att den inte har hittat till webshopen än.. Såg ju cape:an på en H&Mbutik förra veckan. Trodde att webshopen var snabbare, tydligen så icke!



Kul att du hittade till min blogg, förresten! :D

Puss!

2010-08-22 @ 15:22:07
URL: http://nimble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0