FAMILJEN

Igår kom min underbara familj hit:) Vi åt gott och drack vin såg lite på Nobelfesten och lite på Idol. Sis hade dopdag och föräldrarna bröllopsdag så sedan barnsben har 10:e december varit en speciell dag och det kändes det som igår också. jag fick upp den fina Lanvin-tröjan. Den var jätte fin, men är lite stor tyvärr:( Men jag kommer använda den ändå, som klänning till tights (kanske ska köpa fejkskinntights nu då??). Sen fick jag julklappar från syrran+make. Så himla glad för boken, vänner och ett fotoalbum som jag ska använda i Frankrike:) Nu ska jag plugga en stund innan vi drar ner till stan.  


Kommentarer
Postat av: therese

Annars har ju jag vännerboxen och satcboxen om ni vill ta ner den och dela på den under tiden?=) Vi måste prata om Lyon på måndag!! Ha det så kul med familjen!

2010-12-11 @ 19:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0