GALET OTAGGAD

Nu bor vi spartanskt med en säng på golvet, en halv soffa och inga köksmöbler. Men jag försöker ändå ha lite julfint och mysigt. I eftermiddag ska jag se på handbolls finalen, för så klart glömde jag bort att det var semi igår *skäms*. Jag har börjat kolla på handboll och gilla det riktigt mycket. Tyvärr har det inte alltid varit så:(

Jag är så galet otaggad till tentan imorgon. Värsta tentan genom tiderna?! Orkar inte att ha fler tentor efter mig, men orkar heller inte plugga till morgondagens. Efter blir det i alla fall Baljanhäng. Sista Baljanhänget på 8 månader. Crazy. Nu åter till franska plugg.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Är det din resväska som står i bakgrunden? Jag börjar tro att vi har exakt samma smak i allt, jag har nämligen en exakt likadan resväska (i grönt självklart), sen har/hade vi samma mobil osv! =) kul!

Ha det gott i Lyon! God jul! Kramar!

2010-12-21 @ 18:42:36
Postat av: Josefin

Haha. Jepp det är så klart min väska:) Har också tänkt på det. Vår smak är lika som bär:) God Jul till dig också. Och ett trevligt halvår i Bordeaux!! Kram

2010-12-21 @ 18:50:54
URL: http://liustudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0