NOOO, WHAT DID I DO....

Kollade på "Ung & Bortskämd", det var dumt. Nu sitter jag och kokar av ilska. Helt seriöst vad är det för fel på Paulina och hennes pappa. Hon gör inte ett ett jota och hennes pappa tittar på henne med rädlsa i blicken och säger: "Du är så himla duktig, och något negativt, nej det kan jag inte komma på". Ring mg så kan jag hjälpa dig med det. No problemas. Gött också att den enda som gjorde något fick åka hem, känns rättvist. Spännande att få se hur de klarar sig nästa vecka.

Och nej du hjälper inte ditt barn genom att göra allt för det. Mina päron är också världens snällaste som ställt upp med skjuts och annat vuxengöra. Men vissa saker är ju för fasiken medfött. Man vet att man måste laga mat, städa, tvätta när man blir "vuxen". Undra om lilla Paulina fortfarande ropar FÄRDIG efter sina toalettbesök. I bet she do!!

It's a sad, sad story.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0