TRÖTTIS

Jag är så himla trött nu för tiden. Dålig kombo av för mycket att göra, jul och för lite sömn. Ska bli skönt med två veckors ledighet, även om julen inte kommer se ut som den "ska".

Igår kom Mats hem och hämtade mig och vi körde till Foodstore där vi mötte upp tre kolleger till Mats. Jag fick dricka vin:) På restaurengen satt ca 30 kvinnor som hade julfest så det kändes nästan som jag var på julfest jag med. De hade så himla kul och den glädjen smittade verkligen av sig, härligt.

Jag gjorde en chansning igår och åkte ner och hoppades på klipptid. Och det fick jag. Kände att jag behövde kapa en del eftersom det antagligen inte blir klippning på ett halvår. Så nu är mitt långa hår lite kortare igen. Kortare, men grymt mycket fräschare. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0