AUJOURD'HUI

Tanken var skola idag, men när Mats berättade att han skulle Arlanda redan ikväll så tänkte jag om. Vi drog oss i sängen, käkade brunch sedan blev det (JÄTTE STORT KRYSS i taket) gymmet TILLSAMMANS. Vi tränade i nästan två timmar och det var jätte kul. Sen åkte vi och hämtade tapeter som kom väldigt snabbt. Beställde de igår och då sa de först att jag kunde vänta mig att de skulle komma på måndag. Men sen ringde de och sa att den var restad och kommer vecka 5. Så lite förvånad blev jag ju när jag fick sms idag om att den fanns att hämtas. Men glad blev jag. Ikväll har Mats fixat gott käk. Och nyss bjöd jag på glass med varma hallon, och tänte tillbaka på serien Adam och Eva. Nu är det dags för Mats att köra iväg, jag ska fortsätta se Let's Dance, dricka lite rött och sen se de sista avsnitten av Greek. Imorgon blir det utgång med brudarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0