BILDER

Hittade CD-skivan som jag brände i julas i skolväskan. (Jag ska plugga, jag ska plugga, jag ska plugga...) Tänkte lägga ut lite bilder från i höst. Dels från Frankrike, dels från Norge och så Sverige så klart. Pratade med syster yster i morse också. Vi har inte pratat på flera veckor nu ju. Och så glömde jag mosters 55års dag igår. Syster hade både skickat kort och ringt, snacka om att jag framstår i dåliga dager..



Ålagilles dagen i september, Åhus (med omnejd)



En mysdag med släkten i present till morfar på hans 80års dag i maj <3



Min och Mats rundresa, Franska Rivieran i september



En härlig semester när Mats fyllde 24 år i september.


Jag hos Syster och blivande Svåger första advent




Vi hade lite catching up to do , mycket trevligt.


Och så avslutar jag med en liten julaftonsbild på mig och poppi









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0