HARRYS VA FAN

Nja det är kanske sånt här man ska undvika, natt/fylleblogg, men till mitt försvar känner jag mig inte ett dugg onykter. Men Linköping va fan, kom inte o säg att det finns tre nattklubbar (Harrys, Riva, Sliver..). De sitter ju fan ihop. Det kallas EN nattklubb med tre dansgolv, eller två, för på Riva kan man inte dansa för det är ju egentligen bara en restaurang som har fått förlängt sprit-tillstånd. Och idioten i garderoben, 60 bast seriöst skaffa dig ett riktigt jobb, som vägrade hänga in min väska vilket resulterade att jag hängde jackan på Harrys men väskan på Sliver. Han tyckte att jag skulle säga till de som inte kom in för att det inte fanns plats i gareroben att jag tog upp deras plats med min väska, haha, samarbete?!? Och sen var det LInköpings hetaste nattklubb Sliver, haha, inte lite kaxigt att gå ut med den slogan. Och sen LInköpingsborna sen, jävla mytomaner. Åååh längtar till 2012, jag kommer aldrig återvända!! Och saknar Älskling som i natt sover i Dubai:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0