KLART:)

Jag klarade marknadsföringen ändå, yey:) Så himla skönt för då kan nog päronen komma nästa helg. Idag borde jag pluggat en massa makro till tentan på lördag, men jag är så fruktansvärt omotiverad. Det har ju känts bra båda gångerna innan när jag skrivit och jag fattar inte vad jag missat så vet inte vad jag ska plugga på, kan ju inte direkt läsa hela boken igen, eller?! Nää det kommer ju inte ge ett skvatt. Enda gången jag varit utan för dörren idag har varit när jag varit ute med sopor, känns ju bra...

Idag bokades en Gran Canaria resa med mor och syster i mars, så himla skönt. Ser verkligen fram emot den!!
Imorgon kommer Matsi hem, och innan fredag, dvs imorgon, ska jag söka till TEAM 2010. Och i helgen ska jag och Mats fira min födelsedag, samt att jag ska skriva tenta och jag ska söka utlandsterminplats. Lite att stå i med andra ord, men mest bara trevliga saker så det fungerar. Åh 20 kg försvann från mina axlar för att jag slipper skriva tenta nästa lördag också. Känns som jag har semester, men det är en mycket farlig tanke....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0