$ $ $ $ $

Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen!

Kommentarer
Postat av: Nea

Amen på det!



KLART du ska slå till! Men tänk på att de är tajta i storlekarna, jag har 40 i princip alla andra skor (förutom klassiska Converse för då har jag 39,5) men i mina svarta Converse Slim har jag 41! De är väldigt "låga" framme vid tårna. Jag trodde att det skulle räcka med 40,5 men när jag gick med dem lite hemma så stasade det, dvs de var så tajta över tårna att blodet hade svårt att strömma till (!) Inte att rekommendera! Så mina 41 är aningens lite långa men ack så sköna :D Man kan ju hellre lägga i en liten sula om du måste gå upp i stl...

Tips från coachen ;)



Puss & Kram

2010-06-09 @ 22:11:39
URL: http://hellonea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0