MOTIVATION

Gud vad svårt det är ibland att hitta motivation att göra saker.  Tex plugga till internationell ekonomi. Jag kommer inte läsa national ekonomi sen. Varför måste jag läsa det nu?? Speciellt när allt man läser endast kan tillämpas teoretiskt och inte praktiskt.

Dessutom är kursupplägget sämst. Jag förstår inte att vi ska tvingas förnedra oss på seminariena för att den gå till tentan med i princip minus poäng eftersom det är OMÖJLIGT att få extra poäng som han sen ändå räknar med vid gränserna. Nej ge oss Statistik Kalle i alla kurser så kommer vi alla tralla till skolan och sätta VG på tentorna...

Efter en vecka i Syden är det till och med svårare än innan att hitta motivationen. När man vet hur bra man kan ha det och så regnar det när man cyklar hem, usch nej - ge mig sol, värme, SOMMAR!!!


Kommentarer
Postat av: Erica

Är det han knäppis-läraren som är igång igen? Han du hatade lite smått förr?

Kisses

2010-03-28 @ 20:25:12
URL: http://selme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0