BAKA BAKA LITEN KAKA

Jag blev sugen på lite rabarberpaj och tänkte "det finns ju rabarber i trädgården". Så jag knallade ut och hämtade tre stackars stjälkar och på vägen in säger grannen: "Ursäkta, men måste säga att det är mina privata rabarber. Men där är ju så många så du kan ju få ta. Men så att du vet." Jag kände mig sååååå dum. Men jag trodde faktiskt inte att man kunde ha ett eget trädgårdsland i ett hyreshus trädgård och så undrar jag om inte hon kunde sagt det tidigare och kanske till och med erbjudit oss i huset att ta eftersom där är hur mycket som helst och vi bor typ 4 st här. Jaja jag vill också ha ett trädgårdsland i så fall...

Men pajen med de snattade rabarberna blev i alla fall god, och Mats blev glad. Och jag ha hittat ännu en anledning till varför jag behöver springa ikväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0