DENNA HELG

Shit vad tiden går fort. I fredags satt jag i skolan till kl 15, sen kollade vi på Stilettorun innan Mats kom och hämtade mig. Hem och fixade mig och sen ner till förfest i Irret. Det blev pizza och en massa skratt och ölspel innan vi cyklade till Colonia block party. Jag stack hem till klasskompis innan vi gick in och dansade loss på UK.

Varför jag gick upp kl 15 i lördags talar för sig själv. Väldigt oproduktiv dag.

Och så var det söndag. Och jag försöker plugga, men usch vad svårt det var. Nu har jag i alla fall varit och solat. Funderar på att ta en löptur också. Eller så får jag försöka skriva vidare på arbetet om Marocko, åååh vad det känns som jag går på högstadiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0