EKO EKO

Här var det tomt med inlägg. Men nu får jag väl göra en liten sammanställning från dagar som gått och dagar som komma skall.

Mats och jag var på Vingåker Factory Outlet i lördags och köpte finfin kostym som Matsis ska ha på syrrans bröllop 3e juli (det är snaaaart!!!). Jag hittade en Tiger jacka som passar jätte bra som jacka när man har fin klänning och bara vill ha något fint istället för kofta eller sjal. Härlig rabatt på den var det också:)

Sen på kvällen var det grillning, kubb och galenpanna med E&H, trevligt hade vi det.

De senaste dagarna har det varit fokus på franska och imorgon har vi redovisning av Marocko. Pinsamt att göra ett arbete om ett land på universitetet. Det blir lite "Le Maroc est un pays de l'Afrique du Nord", no shit. 

Sen ja sen blir det trevligheter. Fin klänning på och high-heels sen blir det SATC 2-"premiär" och cosmos med girlsen. Åhh det ska bli så mysigt.

Så idag var Erika och jag ute på Tornby och shoppade strumpbyxor och andra nödvändigheter. Jag hittade härliga nagellack, men kunde inte betämma vilken färg jag ville ha så det fick bli en av varje. 
 
Nu har jag i alla fall varit ute och joggat en liten tur, men usch så det var jobbigt, marathon ligger låååååångt borta för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Erko

Okej, men det blir ju dyngbra! :) Jag kommer tvinga dig att umgås mycket med mig i sommar, just so you know.. ;)



Jag kan försöka komma ner innan juni är slut i alla fall. Jag slutar skolan den 3:e juni, men sen väntar lite jobb strax efter. När är slutar du?



Snyggt nagellack btw. Jag köpte här om dagen, men de där fina färgerna fanns minsann inte! :/

2010-05-26 @ 22:05:39
URL: http://selme.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Niiice!

Ses imgn, yey :D

2010-05-27 @ 11:07:37
URL: http://hellonea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0