HONEY I AM HOME

Nu är jag hemma i ett vårigt Linköping. Herregud vad har Skåne gjort för att förtjäna vinter i mitten av maj? Jag har gått och blivit förkyld och känner mig som vore jag överkörd av ett tåg. Knappt kunnat hålla ögonen öppna idag.

Dagen började med att jag föjde med min syster till frisören för testning av brudfrisyr, sen åkte vi och beställde blommor och sen åkte vi till en inredningsbutik i Eslöv. Hon som äger den målar möbler i härligt gammaldags stil. Jag gick in och jag blev kär. Jag ska ha en provdocka i min walk-in-closet. Den ska se ut så här.


från http://www.vesna-rujana.se/


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mmm visst är den :D Men var det exakt samma som din syster har? :P Hoppas bara att den är lika fin i verkligheten...



Hoppas du får en bra vecka och att förkyldningen inte blir värre! Du kan ju skicka ner lite vår till oss tack ;)



Puss

2010-05-17 @ 23:14:54
URL: http://hellonea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0