KRAVALL

Jag och Erika åkte till stan igår för att leta något 50tals aktigt till mig. Och tyg, sytråd och begagnade skor till Erikas första kravall. Vi glömde oss lite, så när väl affärerna stängde hade vi hittat, tittat och provat allt annat. Men sen åkte vi i alla fall hem till mig och lagade räkgryta, drack vin, lyssnade på fransk musik, åt chokladfondue och sydde. Jag var lite uppe i varv sen så jag kunde i somna, så jag var vaken till 03.40 och då började det för böveln bli ljust ute. Men jag fick i alla fall sytt färdigt. Till och med mitt nya märke syddes fast. Detta har reulterat i en död Josefin idag som precis käkat frukost (brunch?!?). Men nu är det dags att ta sig till skolan. Blir nog en kort dag för sen kommer Mats<3 hem. Äsch får ta igen i helgen.

Kravalloverallen som åker på imorgon:) Sol, sol, sol....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0