FLAMMAN KVÄLL

Ikväll var vi sju tjejer som käkade hamburgare och snackade strunt. Det var jätte mysigt, så mysigt att vi kör en repris på fredag, men då blir det riktig utgång:)

Tog bussen hem, men gick typ halva vägen för att bussen skulle inte gå förrän efter 20 min. Jag har faktiskt väldigt svårt för bussar som kör inne i stan, oftast går det ju snabbare att gå. Det var en av anledningarna till att jag gick de 40 minuter det tog att ta mig till jobbet i Oslo. Det, och för att jag inte skulle somna...

Imorgon blir det morgonträning och plugg!

(Och hej till Johanna som sitter och jobbar, duktig du är! Och tack för ikväll! Du ska väl med på fredag förresten?)

Bild från "Sprek 2 lämnar Linkan" i juni.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Josefin! Du förgyller min arbetsdag, haha!

2010-11-18 @ 10:51:42
Postat av: Lacka

Josefinfinfin! :) Hoppas ni har kul på Flamman. Jag kommer till Linkan den 10:e december, då tänkte vi köra Flamman. Jag hoppas du vill följa med :) vore underbart!

Pöss på're!

2010-11-20 @ 00:04:52
URL: http://niceisniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0