VÄRLDENS VÄRSTA DAG

Jag tror att denna dag lätt kan kvala in på bott 10 (så måste ju motsatsen till topp 10 heta). Först och främst så är det vinter och SNÖ. Jag är lite bitter på att vintern numera varar i 6 månader och sommaren i 1. Dag två på vintern och jag har vurpat lika många gånger. Ska f-n stämma Lkpgs kommun för att de inte kan skotta ordentligt. Hela A-hus parkeringen var en isbana eftersom de packat snön utan att grusa. Då är det ju bättre om de inte gör något alls. Det var ett så kraftigt fall att man fortfarande (16 timmar efter) ser var jeansen skar in.

Sen var jag tvungen att ta id-kort, typ, som ska skickas till la France. Och vem f-n blir snygg på såna bilder? Reaktionen är mer "ser jag verkligen ut som en kriminell?"

Och ikväll när kissen låg i mitt knä och jag plockade lite med hennes päls så högg hon plötsligt. Så nu har jag tre hål på min hand. OK ni som säger att katter är oberäkneliga, jag är beredd att hålla med. I ett år och tre månader har hon varit världens goaste och snällaste. Vad hände undrar jag?

Och ja jag är gnällig, men jag har ont i halsen och har varit irriterad HELA dagen så jag har rätt att gnälla!!!

Kommentarer
Postat av: erica

Jag har haft min cpdag idag, eller förresten, jag har en cpvecka. Man blir fasen tokig på allt :/ Hoppas du har det bättre idag iaf love. Pussel

2010-11-11 @ 22:48:27
Postat av: Nea

fina fina du! efter regn, snö... kommer solsken <3

2010-11-14 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0