HEKTISKA DAGAR

I tisdags var det mattläggning på riktigt. Inte någon testläggning. Kommittén var kvar till 23. 
I onsdags drog det igång på riktigt. Kl 8 var jag där sen drog jag och skrev tenta lite snabbt, gick inge bra. Lyssnade på Therese Albrechtssons inspirerande föreläsning. Fösrökte få ihop någon form av bordsplacering till banketten.
Jag cyklade ner till Ekoxen för att reka inför cocktailen vid 17 tiden. Fixade mig lite och såg till att allt var på plats. Kl 19 började vissa droppa in, men 19.30 började ännu fler komma då det egentligen började. Vi åt tapas, drack champagne och cava, gick på oktoberfest och dansade argentisk tango. Var hemma 20 i ett. Trött, men nöjd och glad:)


Varmchoklad och fotbad, och lite Powerpoint-fix. Somnade vid 2. 05.20 ringde klockan och kl 07 var jag i skolan och fixade frukost. Och sen väntade en heldag till.....


Kommentarer
Postat av: Nea

Jeez! Powertjejen! Keep up the good work :) Snygg e du också hihi!

KRAM

2010-10-03 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0