SOOOV

J-kla telefon. Mats och jag bytte telefon nu när han skulle iväg till Staterna igen. Och jag lyckades så klart göra något konstigt med larmet när jag skulle sova igår så imorse vaknade jag av mig själv 07.49. Panik!! (Till historien hör att jag vaknade av att jag svarade JA högt och tydligt, tyckte att någon ropade på mig i sömnen). Telefonen hade inte ringt kl 06 som tanken var...Trist.

Men jag har i alla fall hunnit sitta en stund i skolan och nu kör jag hemmaplugg till kl 15 så jag ska tillbaka, sååå himla skönt att ha bil.

Och lillkissen har blivit så gosig. Hon vill sällskapa hela tiden. Tror att hon känner att något är på G. Så här såg det i alla fall ut igår när jag skulle plugga i köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0