TEAM TORSDAG

Efter min hektiska onsdag ringde kl som sagt 05.20. Jag packade om min väska åkte till skolan för att fixa frukost. Sen var det att tvinga in min hjälpreda i team-rummet för ännu en dag med bordsplaceringspyssel. Missade tyvärr Kristian Luuks föreläsning. Fix och trix och sen ner till Konsert och Kongress för bordsplacering. Eftersom vi varit så jävla (ja jag är sjukt stolt) duktiga och smarta så gick det på 20 minuter (tre timmar förra året:) ). När klockan var 19.00 bärjade folket komma, dator och allt var på plats typ 20 över, pju. Sen var det fördrink i lyxig-anda och en bankett som inte gick av för hackor.  Dekkadans, medsex, tal, tal och tal och lite film på det:) Sist där ifrån även denna dag. Dvs i säng strax efter 04. Nästan 24 vakna timmar, jag gick på ren lycka:)

Fredag morgon upp kl 9 för att åka och röja bort det sista från klassrum och hämta blommor och annat fix. Sen en sen lunch på Snoddas. Väl hemma igen däckade jag efter sju månaders mer och mindre intensivt arbetande.
 


Kommentarer
Postat av: erica

min duktiga vän!

2010-10-05 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0