OSLO SAKNAD

Jag saknar Oslo så hima mycket på hösten. Så fort kylan kommer krypandes tänker jag tillbaka till oktober 2005. Mitt första och största kliv ut i vuxenvärlden. Jag lärde mig så himla mycket av detta. Egentligen skulle jag vara i Oslo oktober 05 till juni 06, men stannade till oktober/november 07. Så mycket som hände i ens liv under denna period, så mycket trevliga (och mindre trevliga) människor jag träffade. Och det är tack vare Oslo som jag träffade Mats. Tänk vad livet hade kunnat se annorlunda ut om jag inte flyttat dit (tack Cilla!).

När jag flyttade där ifrån var jag sååå trött på det. Men nu vill jag bara tillbaka, åka upp med trikken till Holmenkollen och gå en långtur. Äta brunch på Bölgen&Moi, gå och strosa på Bogstadveien, mysa i vår fiiiina lägenhet. Erica, nu snor jag pics från dig och så ÄR jag glad att du tvingade oss posera varje j-vla dag:)

Nej nu får det räcka med förnedrande bilder. What can I say, jag hade inte min snyggaste period i livet när jag bodde i Oslo. Bilderna har jag snott rakt av Ericas blogg, selme.blogg.se, jag har inte ens frågat om lov. Dessa bilder var dessutom de som var mest OK, fy vad jag såg ut, glad att facebook inte riktigt existerade då...


Kommentarer
Postat av: Nea

Ursäkta?!! Sluta med sånt skitsnack, du var jättefin då och det är du nu också. PUNKT! <3

2010-09-14 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0