VINKVÄLL

Igår körde snälla älsklingen mig ner till Sanna vid 21 snåret så att hon och jag skulle få snicksnacka och dricka vin. Vi hamnade på 55:an, satt ute och hade det bra.

Idag har jag och Mats varit ute på tur, i eftermiddag blir det att gå och rösta tänkte jag. Kommer ju troligtvis inte hinna med det nästa söndag. Festfixar-Mats är i full fart och han är jätte duktig, tar fram sina dolda talanger. Skäms när jag trodde att han bara skulle dra ihop ett gäng och sen låta allt få gå som det går. Nej då han planerar allt in i minsta detalj.

Erica, det är Mats som ringer från skyddat nummer, du måste svara:)


Körde på leopardmöster igår även om jag känner att det börjar bli lite tråkigt att alla ska ha allt i leo-mänster. Hur alternativa tycker ni att ni är när ni kommer i leo-bandana och leosjal, alla har ju det.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Josselove!

Skymtar jag flamingon i örat?

Jag saknar dig!

2010-09-15 @ 03:36:19
Postat av: J

C-C! you sure do. Tyckte att den skulle få nytt liv, har hängt på tok för länge oanvänt. Och jag dig mitt lilla gryn. Skypa en dag kanske?? Puss

2010-09-15 @ 07:57:18
URL: http://liustudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0