NEW IN

Jag hittade en jättehäftig pärm, med någon fyndig text. Som var precis lagom stor att rymma alla mina papper från skolan här i Frankrike. Så nu imorse när jag skulle börja plugga funderade jag på varför jag inte köpte den, sen kom jag på att jag troligtvis hittade den i natt. För jag minns inte exakt vad som stod på den eller var jag skulle kunna tänkas ha hittat den, haha drömmar kan verkligen luras.

Något jag däremot fick med mig hem efter skolan igår var denna bikini från H&M. Den är bara för söt. Den tänkte jag ha i Tunisien. Gärna tillsammans med midjehöga jeansshorts, kort blå tröja, pilotisar, solhatt (ingen sydväst alltså...), flipflops och stort halsband med bruna mockafransar. Synd bara att uppdrag "hitta jeansshorts" är helt omöjligt... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0