SOL INNE SOL I SINNE

Jag har haft nattliga beök hos mig sen jag kom hem från Val Thorens - frugan har ersatt Mats. Igår hade vi mysdag och var och åt lunch på "mitt" bageri innan skolan. Sen hade jag redovisnig och vi fick veta att eftersom det är så många redovisningar kvar nästa vecka så blir det ingen tenta (!) - hur skönt?? Fantastiskt Frankrike:)
Sen kom vi på att vi skulle på Erasmus utbyte kväll på Red House kl 19 så vi åkte en sväng till Part Dieu där vi hoppades på att få vår resa konfirmerad men det får vi vänta med till imorgon. Vi hann i alla fall in en sväng på New Look och jag blev KÄR. Hur snygga är inte dessa? De kostar € 45 och är inte i min ägo för när ska jag använda dem??

Däremot kunde jag inte motstå dessa mer användbara fotriktiga skorna, fick dessutom bli båda färgerna för är det nåt man gillar ska man passa på, eller hur?!
 


Efter att vi träffat de som ska på Erasmus utbyte till Svea nästa år gick vi hem, och frugan fixade käk till oss. Sen såg vi på Cocktail som Erika missat (och jag kan replikerna i) och åt en massa godis. Idag blir det plugg i parken,  20 grader sol:) 

På den tiden (1988) var Tom Cruise en riktig heting-geting heartbreaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0