VAL THORENS

Nyss hemkommen från en underbar helg med Mats i Val Thorens. Vi åkte i fredags morse och hade en och en halv underbar dag på plats och idag var jag tvungen att åka hem medan Mats ska stanna enda till fredag. Vi har myst utan internet och utan tv i en lägenhet mitt i backen (bokstavligen talat eftersom vi var tvungna att gå i backen för att komma dit). Vi har lagat mat hemma och suttit i solen och druckit öl. Jag har åkt lite snowboard och vi har tagit liften till 3000 m.ö.h för att se på utsikten. Det var inte sista gången jag var där!!

Precis när vi kommit från bussen

Mats känner sig som hemma


Utsikten från lägenheten

Uppe på Tango och drack öl

Älsklingen

Och jag

Från "köksfönstret"

Solnedgång

Och soluppgång

Snyggingen

Uppe på utsiktsplatsen

Det var hööögt



Kaffe uppe på höjden

Jag får öva att åka lite snowboard


Bildbevis

Solen strålade in i köket så där satt jag och solade så länge det bara gick

Fick äntligen smakat "vin chaud"

Och där sitter han kanske igen min lilla karl som jag lämnade kvar...


Kommentarer
Postat av: Nea

Åh myselimysigt!

Supersnygg som snowboardbabe ;)

2011-04-04 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0