BÄSTA SANDRA

Idag har ingen mindre än min fina vän Sandra fyllt 25! Grattis Grattis kära du!

Sandras och mitt äventyr tillsammans började i Eastbourne 2002. Hoppas innerligt att vi kan återvända för att öppna våra kuvert "Do not open until 2012" i juni nästa år. Hela gymnasietiden hade vi telefondejter varje vecka och mycket av studiebidragspengarna gick till tågresor eslöv-laholm. Många kvällar på Madison i Båstad. Rhodos 2004, Cypern 2005, Oslo 2007, Mallorca 2007. I Oslo bodde vi tillsammans (sov i samma säng på 12 kvm) och jobbade tillsammans och även när vi inte bodde tillsammans så åt vi alltid middag tillsammans. I våras (somras) var Sandra och hälsade på i Lyon och det var för underbart! Nu har hon bosatt sig i Australien och det hade varit fantastiskt att resa och hälsa på, men tror inte att mina kronor på banken tar mig så långt. Jag saknar henne så!!!
Sandra, jag saknar dig så och detta fick bli mitt "tal";)
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0