SJUK - IGEN

Igår satt jag och pluggade när det plötsligt högg till i magen och och tåranra började rinna. Tänkte att de skulle gå över, men när Mats åkte och handlade runt fyra tiden hade jaag galet ont, men på ett annat ställe i magen. Jag gick och la mig en stund och vila innan maten. Men av maten fick jag bara i mig lite innan attackerna satte in igen. Sen låg jag krökt över toaletten till kl 21 ungefär. Inget pluggat där inte och jag inte kapabel att ta mig till skolan eftersom den smärtan som jag hade i högra sidan efter en av mina sjukdomsperioder har kommit tillbaka och hindrar mig från att gå upprätt, sätta på strumpor och rent allmänt röra på mig. Det kunde inte kommit mer olägligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0