TRE RUM OCH KÖK

Åh, jag trivs så himla bra i vår nya lägenhet. Jag skulle kunna bo så här typ för alltid (minus att den ligger i Linköping, inte har riktig trädgård och att vi måste flytta ut om 11 månader). Men en trea är helt perfekt. Jag har ju för böveln ett "kontor". Här sitter jag instängd och pluggar och när tid och lust faller in ska jag sitta här och sy. Förstod inte grejen alls med ett helt svart rum. Men vi har grejer som passar bra in. Blommiga gardiner i beiget, brunt och svart, bruna krukor, guldiga ramar och ek skrivbord. Nej men gud vad fint jag bor nu, *klapp på axeln*.

Dessutom ska en 1,20 säng in här och ev en fåtölj. Då blir detta som mitt gamla flickrum. Känns extra galet när jag går in i detta extra rum att det är ungefär samma storlek som min gamla "lägenhet" i Oslo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0