ÅHH VAD JAG ÄLSKAR ATT PLUGGA

Att få känna hur kunskapen inom en bara växer och man känner sig klokare och klokare för varje dag som går, bullshit I say. Fy faen, så sjukt trött på detta nu, och ont i rumpan och ryggen och dålig hållning  får man på köpet. Nu vill jag bara vara klar, färdig, finito med skolan, bläääää. Imorgon sista "orginaltentan" och jag borde känna mig klar, men studentportalen säger något annat. Nej jag är inte den vassaste kniven i ekonom lådan. Den som säger att studie tiden var den bästa tiden i deras liv måste ha ett bra tråkigt liv. Ja ja jag har skaffat mig ett mysigt kontor här hemma i alla fall. Ni får kanske se det nån dag, om jag hamnar på det humöret.    


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja, de måste ha rätt sega liv faktiskt! Du, jag rekommenderar inte koffeinpiller fram till kl 15.00 imorgon; då kommer du sitta där vindögd utan fungerande hjärnceller. Lycka till love. Håller tjockistummarna! Puss

2011-12-14 @ 21:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0