CENTRUM OF THE WORLD

För att ta upp en gammal diskuterad fråga här i bloggen. Norrköpings skitcentrum Hageby lade ju beslag på den slogan. Därför tycker jag lite synd om Väla idag. För om något köpcentrum inom Sveriges gränser ska få en så fin utmärkelse så är det Väla. Eller ja nästan i alla fall. Det är bara ett drygt halvår sen jag var där sist, men ändå hade de lyckats dubbla storleken. Jag och Mamma gick loss som tokar bland rean. Så nu är jag ett par jeans och några pyjamasar rikare. Och det fanns en butik med utmärkelsen "Årets affärsidé Väla 2011". Sveriges enda Gräddbulleri. Vi kalasade på det ikväll. Lakrits, mandelmassa och jordgubb&champagne stod på menyn, gissa vilken jag valde ;)
Här är lite biler jag knäppte på affären.
 






Och en liten bild på världens goaste unge som jag inte vet när jag får se igen :(
Moster saknar redan sin plutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0