CHOCK

Jag tror inte att jag berättade om när vi var och tog bilder för glamlab, eller?! I alla fall såg jag ut på en mupp på alla bilder och jag tyckte att de skulle sätta min bild på hemsidan under "seniorer kan också ta bilder". Ja aldrig har mitt självförtroende varit lägre än det var efter att jag sett korten. Idag fick jag en retucherad bild av fröken Erika med texten kom inte och säg att du INTE är fin här. Men jo jag säger jag är inte fin här. Fick värsta chocken när jag såg mig óch så försöker jag intala mig själv om att det är bilden och inte spegeln som ljuger. Bilden ligger numera i säkert förvar på min dator utan att jag tänker visa fram den för någon. Hua vad man kan se ut.
(Men Erika all eloge för din effort att fösöka göra mig snygg;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0