DONE AND DONE

Jag är färdig slut och helt kapput i knopp och kropp(?) Idag har magen spelat ett spratt med mig, pulsen har varit hög sen igår och igår började jag även på ont i benen. En pers utan dess like att ladda inför en munta, men nu är jag KLAR!!! OCH det kändes som att det ska mycket till för att jag får U på den. Däremot gäller detta inte alla i min munta-grupp vilket kändes lite jobbigt. Lite som när jag körde upp och killen jag körde upp samtidigt som inte klarade den. Nu känner jag mig lite kluven, speedad men sjukt trött. Ska iväg om en och en halvtimme och har superångest vad ajg ska göra inna dess. TV? tråkigt, sy? hinner knappt börja, skriva julkort får det bli men det är ju inte heller så sexigt, städa? tar vi imorgon. "Varför göra det idag som du kan göra imorgon" är ju lite av mitt motto har jag märkt. Men julkorten måste faktiskt iväg och det är ju sista dagen imorgon, hmmm. Förbered er på Sveriges tråkigaste från mig i år, inget jag själv pysslat ihop direkt i år...Snart eggnog och irish coffee hemma hos frugan;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0