EN SISTA DAG

Oj vad jag drog ut på min "hemresa". Jag hade ju inget bokat tillbaka till Linköping så jag har verkligen dragit ut på det in i det sista. Så imorgon åker jag inte hem, men ner till Ystad igen för att se när YIF krossar Hammarby i årets sista match. Och resan till Linköping sker på nyårsafton kl 07.10. Då tänkte jag packa om hemma och sen vidare till metropolen Hallsberg där jag planerar att landa kl 13. Idag har jag suttit på pappas jobb och pluggat och sen blev det lite shopping som han ska få ta med sig när han har vägarna förbi: en klocka till köket, underlägg till soffan och doftljus till dasset - lägenheten ska ju också få julklappar. Nu ska jag försöka få tag på min Matsis igen (ladda telfeonen då!!!) sen blir det lite Svensk Maffia innan jag sluter de blå.

Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0