JUL JUL STRÅLANDE JUL

Nu har det delats ut klappar, ätits en massa gott och onyttigt, spelats spel och hängt med familj, kärlek och vänner. Sånt som hör julen till. Jag fick min önskan igenom om en icke-vit jul, men nu måste jag erkänna att tom jag tycker att det är tråkigt när det bara regnar. Men som Mats sa, detta år har vi haft tre årstider. Igår när Mats, mormor&morfar, Johanna&Ola och Silje lämnat oss kvar ensamma i huset pratade jag om det sjuka att det är ett år sedan vi flyttade ner till Lyon. Så starka minne man har från de första dagarna och vägen ner är helt stört. Så i natt flyttade jag i drömmarnas värld tillbaka ner. Tyvärr var det mer flytt till universitetet än det var flytt till Lyon, men men. Dagen idag bjuder på plugg, tennis och handboll i Ystad. Imorgon blir det eventuellt en sväng till Väla. 

Och till mina kära kära underbara vän som ligger på sjukhus i Hanoi. Jag saknar dig och kommer att ta en sväng till dig så fort du kommer hem. Och hela tjocka släkten hälsar till dig!!! 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0