MIN LILLA MORMOR

Imorgon får hon komma hem. Äntligen efter mer än en månad på sjukhus. Och det var på tiden för hon ville inte missa julen. Morfar, mamma och jag var inne i Hässleholm och hälsade på henne idag för inte nog med att hon fick flytta från Lund till Hässleholm, det har varit besöksförbud pga vinterkräksjukan så hon har legat där inne i två veckor utan besök efter att ha opererat hjärtat, klart att hon är trött på det.

Över till ett roligare ämne. Idag har jag och pappa spelat tennis och ja det var kul :) och ikväll ska mammi och jag göra julgodis och inte förrän imorgon kommer Mats ner:( han drar verkligen ut på det, men jag tycker att det är dags för honom att komma ner!!!

Nu ska detta lilla barn ner till dukat bord och äta hemmalagat - en av fördelarna med att hälsa på hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0