SJUKT I HUVET

Imorgon om en vecka har jag tenta, eller munta som det är. Hade jag bara klarat av alla mina kurser hade detta blivit sista någonsin, men det är det alltså inte;) Men i alla fall det som är sjukt i huvet är att om drygt en vecka har jag alltså "jullov". Det ska bli så sjukt grymt jävla skönt. Och galet snart är det år 2012, året som var lååååångt in i framtiden. Året då jag, Sandra, Emelie och Martina tar examen och blir "vuxna". 10 år sedan jag träffade Sandra för första gången i England. 10 år sen jag slutade högstadiet. Sjukt gammal har man blivit. Förhoppningsvis bjuder året på äventyr utan dess like ;) Fyra år går sjukt mycket fortare än man tänker... 

(Och klänningen från topshop kom idag, färgen är fafafantastisk, sen att den är mer linne än klänning är en annan femma...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0