CASUAL FRIDAY

Idag åkte mina fina klackar på, skulle ju bara vara i skolan mellan 10.30 och 13. De är höööga och jag blir lååång. Ikväll blir det let's dance med töserna och imorgon ska vi hem till en erasmus-student från Nya Zeeland. Nu kommer snart Erika och vi ska gå och tvätta.

Jag tror förresten att jag är lik någon fransk kändis för denna veckan har folk tittat, pekat och tisslat och tasslat. Eller så kan jag haft snor på kinden eller nåt för det finns ju inga speglar i detta land så man vet ju aldrig hur man ser ut.

Hej hej så här såg jag ut idag






Vita naglar, haha har inte tänkt på att jag kan använda "french  manicure" nagellacket på hela nageln..

Nej Erika kom nu, innan jag börjar bli för mycket "I am a no lifer".  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0